Intrebari frecvente Inapoi la Home
Ce este DOSARUL MEDICAL?
Ca parte integranta din procesul de admitere in centrul Eden, dosarul medical este deosebit de important. Toate informatiile medicale sunt evaluate cu atentie si pastrate cu maxima confidentialitate ca de altfel si toate informatiile referitoare la rezidentii nostri.

Ce se intampla daca vreau sa plec pentru un weekend sau in vacanta?
Planificarea individuala a timpului rezidentilor, impreuna cu familia este agreata, camera/patul este pastrat, atat timp cat lucrurile personale raman inauntru si plata pentru perioada respectiva este asigurata.

Pot primi vizitele familiei si ale apropiatilor?
Da, vizitele sunt incurajate si binevenite, rudele si prietenii sunt invitati atat la vizitarea rezidentilor cat si la activitati comune, sarbatori, aniversari, serate artistice.

Ce trebuie sa aduc cu mine cand vin?
Dosarul medical, care va fi examinat si evaluat inainte, un minimum din garderoba cu care sunteti obisnuit si lucrurile personale dragi de care nu va puteti desparti, fotografii, jurnale etc.

Ce se intampla cu locul meu in cazul in care voi avea nevoie de spitalizare?
Locul, camera / patul se vor pastra atat timp cat lucrurile personale raman acolo si costurile vor fi asigurate. Aranjamentele necesare vor fi facute cu familia.

Pot plati direct sau prin transfer?
Plata se poate face direct sau prin transfer bancar.

Ce servicii sunt incluse in pret?
Asistenta permanenta, activitati medicale de recuperare, ocupationale, socio-culturale, consiliere spirituala, mesele principale plus snack-uri, TV in salile comune si in fiecare camera conectat la cablul local, acces la telefon si internet, program cinema in spatiul amenajat special si multe altele.

Exista un ajutor in cazul in care nu ma pot spala sau imbraca singur?
Da, aceste lucruri fac parte din serviciile oferite de noi.

Se ofera ingrijire persoanelor cu probleme medicale sau cu handicap?
Da, aceste lucruri fac parte din serviciile oferite de noi.

Cum imi spal hainele?
In dotarea proprie exista serviciul de spalatorie cu program permanent.

Pot avea un televizor in camera?
Da, fiecare camera este dotata cu un TV, cablu TV.

Care sunt orele de vizita?
Pe toata perioada zilei.

Am posibilitatea de a alege un meniu?
Sigur ca da. Se lucreaza impreuna cu o echipa formata din dietetician, medic si rezident pentru a gasi cea mai apropriata dieta, potrivita conditiei medicale, sanatoasa si atractiva.

Ce se intampla daca am nevoie de un medic specialist sau de un fizioterapeut?
Un medic specialist va fi prezent periodic, iar in caz de nevoie, se fac programari pentru anumiti specialisti care acorda asistenta in incinta Caminul Eden.

Exista personal medical prezent in permanenta ?
Asiguram personal medical in permanenta: asistente, infirmiere, medic generalist.

Imi pot alege locul intr-o camera ?
Sigur ca da. Fiecare rezident isi va putea alege locul dintre cele ramase libere la venirea sa in centru.

Ce este solicitarea de plecare?
In cazul in care se solicita plecarea sau transferul in alta parte, se impune o notificare cu o saptamana inainte.
Home | Despre noi | Dotari & Servicii | Activitati | Alimentatie | Intrebari frecvente | Galerie foto | Tarife | Rezervari | Contact